پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118864
صندوق حمايت از توسعه منابع طبيعي در فارسان تأسيس مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/06/23 08:31:41
نمایش : 1246
رئيس منابع طبيعي و آبخيزداري فارسان گفت: صندوق توسعه بخش منابع طبيعي و آبخيزداري به منظور حمايت مالي از تعاوني‌هاي بخش منابع طبيعي در فارسان تشکيل مي‌شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي عسگري در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در شهرکرد، اظهار کرد: 4 شرکت تعاوني در بخش منابع طبيعي تا پايان امسال در شهرستان فارسان راه اندازي مي‌شود.

وي افزود: اين شرکت‌هاي تعاوني مي‌توانند به‌عنوان ظرفيت‌هاي مناسبي براي همکاري و مشارکت در فعاليت‌هاي حاکميتي سازمان جنگل‌ها و واگذاري وظايف تصدي‌گري متناسب با توان نرم‌افزاري اين تعاوني‌ها در سياست‌گذاري‌هاي کلان سازمان جنگل‌هاي و در راستاي واگذاري وظايف تصدي‌گري دستگاه‌هاي منابع طبيعي باشند.

رئيس منابع طبيعي و آبخيزداري فارسان گفت: عمليات اصلاحي - احيايي مراتع و جنگل‌ها و فعاليت‌هاي آبخيزداري توسط واگذاري به اين شرکت‌هاي تعاوني انجام مي‌شود.

عسگري جلب مشارکت مردم در اجراي طرح‌هاي منابع طبيعي و آبخيزداري را از سياست‌هاي اصلي در تحقق اهداف اين بخش عنوان کرد و خاطرنشان کرد: اين اداره همچنين تشکيل صندوق توسعه بخش منابع طبيعي و آبخيزداري به منظور حمايت مالي از تعاوني‌ها را در دستور کار دارد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html